Lava NET
SEO
– da vas vidi ceo svet
Najveća misterija interneta, Bermudski trougao, tamna materija u svemiru, sve to i još mnogo toga bi se moglo reći za famozni SEO. Reč je akronimu na engleskom jeziku za Search engine optimization. Srpski rečeno SEO bi mogli da opišemo kao niz tehničkih i kreativnih aktivnosti koje doprinose tome da se vaš sajt nađe na prvoj poziciji ili što bliže prvoj poziciji u pretragama.
Misterija zvana “SEO”
SEO usluge
Korak po korak
Optimizacija sajta je kompleksna usluga koja zahteva jedinstven pristup svakom sajtu. Zato kada počnemo saradnju moramo da idemo korak po korak.
- Prvi korak je da vas saslušamo i čujemo koji je vaš cilj i da se upoznamo kako se vama tako i sa vašom nišom.
- Drugi korak je svakako detaljna revizija sajta gde dobijamo jasnu sliku o tome da li postoje greške, koje su, i na čemu treba da se radi.
- Treći korak je upoznavanje sa konkurencijom, tj. analiza konkurencije. Tu dobijamo informaciju šta rade bolje, koje ključne reči koriste, kako funkcionišu. Cilj nikad nije da ih kopiramo već da stvorimo jedinstven plan kojim ćemo ih prestići.
- Sledeći korak bi bio analiza ključnih reči koje ćemo koristiti na sajtu, sada kada znamo šta konkurencija koristi i šta korisnici kucaju u pretraživačima.
- Peti korak je onaj kojim počinjemo rad na vašem sajtu, tj. implementacija svih prikupljenih informacija. Dodeljivanje ključnih reči, pisanje meta opisa, optimizacija slika na sajtu, stvaranje strukture na stranicama itd.
- Pisanje sadržaja je takođe bitan korak, jer bez njega vas pretraživač neće shvatiti ozbiljno. Pod sadržajem mislimo kako na blog postove, tako i na sav opis stranica/tekstovi na stranicama.
- Mesečno izveštavanje klijenata na vrlo jednostavan i kratak način kako vas ne bismo previše zbunili nepotrebnim informacijama.
Postoji još jedan korak, ali on nije osmi niti finalni. Jako je bitno napomenuti da kada se jednom započne implementacija, da se posao tada ne završava. Svaka izmena se prati i ako je potrebno dolazi do promene početnog plana.
- Praćenje sajta. Pomoću raznih alata imamo pristup praćenju poseta, rastu i padu ključnih reči, odnosu prema konkurenciji i još mnogo toga. I kao i svaki prethodni korak, zahteva punu pažnju tima koji radi na optimizaciji.
Naravno, uz svo moguće praćenje sajtova, dešavaju se fluktuacije zbog načina na koji pretraživači ažuriraju svoje algoritme. Ali zato smo mi tu, da dokučimo nepisana pravila i ispravimo stanje rangiranja.
SEO blog postovi
Pogledajte ove SEO blog postove ako želite da poboljšate svoje rangiranje ili naučite nešto više. Od saveta o ključnim rečima do novih ažuriranja, ovi članci sadrže sve što vam je potrebno da biste bili ispred konkurencije.
Web crawler: Tajni agent interneta koji nevidljivo prikuplja informacije
Primenom saznanja o web crawlingu, preduzeća mogu stvoriti efikasnije strategije, poboljšati korisničko iskustvo i, na kraju, ostvariti bolje rezultate u poslovanju.
U čemu se razlikuju SEO za botove i SEO za čitaoce/korisnike/kupce
SEO za botove se fokusira na tehničke aspekte, algoritme i strukturu sajta, a SEO za korisnike zahteva angažman na kreiranju sadržaja koji je zanimljiv, informativan i lako razumljiv.
Google protiv Ai – da li je pretraga bez SEO-a moguća?
Šta bi se dogodilo kada bi se Google i AI sukobili u borbi za dominaciju u svetu pretrage? Da li bi AI mogao potpuno da zameni SEO i pretraživače, ili bi svet bez njih bio haotičan i neorganizovan?
džš