Lava NET

O nama

sigurnost ili rizik

Novi Sad ima, možda i previše, firmi, agencija, pojedinaca, koje rade poslove, na ovaj ili onaj način, na Internetu. Mi (Lava net) smo jedna od tih firmi. U tom moru korisnicima nije lako da izaberu agenciju za njihove digitalne potrebe, jer ih (nas) ima previše. Dodatni problem je što se sve agencije preporučuju/reklamiraju manje-više isto. Ni mi nismo mnogo drugačiji, mada smo se trudili da ne ulazimo u klišee tipa: “tim stručnjaka”, “kako mi to radimo”, “najbolji na tržištu”, “profesionalna izrada”… (upiši po nahođenju)…

Mudri ljudi su nas naučili da ne koristimo fraze i pojmove čija suprotnost nema smisla. A to važi za 90 posto marketinških poruka ljudi koji prave sajtove, programe, rade SEO. Ukratko, poslove vezane za Internet. Pazite sad: “tim amatera”, “kako mi to ne radimo”, “najgori na tržištu”, “neprofesionalna izrada”.

Naša ideja je da nudimo dve usluge u koje uklapamo konkretne poslove. Nudimo dva pravca koja su suprotnosti, ako hoćete jednu, ne možete drugu i obrnuto. Nije da mi nećemo da uradimo, već se međusobno isključuju.

Jedna usluga je sigurnost ili bezbednost, a druga je rizik. Mi smo ih nazvali Uspeh i Miran san. Jedna je, ukratko, rizik kako bi se zaradio novac, biznis model koji gura napred i teži da postigne što veći uspeh, a druga je mirnija, bez rizika i jurnjave za profitom, obezbeđuje miran san za korisnike.

Dakle, na početku beše odluka: idemo da se trkamo (a to podrazumeva i određeni rizik) ili da se ukotvimo u mirnu luku. To je pitanje kako karaktera korisnika, tako i odluke. Ne neke životne odluke, već odluke šta vama treba na internetu.

Neki poslovi rade odlično “uživo” pa im na netu treba samo prezentacija. To je usluga “Miran san”.

A neko tek započinje biznis i treba mu velika vidljivost. To je usluga: “Uspeh”. Takođe, izbor zavisi i od prirode samog posla. Neke usluge ili neki proizvodi jednostavno ne idu preko neta. Mada se i to brzo menja. A vi svakako možete promeniti glavnu uslugu u skladu s promenom tržišta.

Cene i poverenje

Drugi problem su cene. Tu vlada još veća konfuzija: sajtovi od 50 evra do, recimo, 3.000 evra. O aplikacijama i da ne govorimo: od par stotina do par desetina hiljada evra. Svako bi se zbunio. I mi smo često zbunjeni kada analiziramo cene na tržištu. Zaključak je da se na kraju ipak sve svodi na poverenje.

Ukratko, poverenje znači da smo dobili pun mandat da radimo najbolje što možemo i da s druge strane naručioci posla znaju da će dobiti najbolje iz naše kuhinje, da ćemo dati sve od sebe da dođemo do najkvalitetnijeg rešenja. U tom slučaju se lako dogovaramo o ceni. Nepoverenje je put u pakao, jer niko nije zadovoljan.   

Cilj je, naravno, da svi budu zadovoljni. I uspešni. Ili u sigurnim rukama. Zavisi šta vam treba.

džš

Započnimo projekat

LAVA NET