Lava NET

Izrada sajtova

Ponuda internet sajtova, ne toliko internet prodavnica (online shop), dostigla je možda i zastrašujuće razmere. Pojedinci, male firme, srednje, velike kompanije itd., svi oni nude uslugu izrade sajtova. Cene su takođe zbunjujuće: od 30 evra do 3.000, a ako se traži još nešto specijalno, cene znaju da budu i mnogo više.

Zašto se razlikuju cene za istu uslugu i koga odabrati?

Odgovor je možda jednostavniji nego što se čini. Svako može da nauči nešto na Youtube-u (YT), besplatno. I onda potencijalni dizajner malo vežba pa izađe na tržište. Kaže prijateljima i rođacima da radi sajt za 100 evra. I to je to. Imamo konkurenciju.
U mnogim drugim oblastima to nije moguće. Ne možete gledati na YT i lečiti ljude, niti malo gledati pa otvoriti radnju u centru grada. Shvatili ste. Ali formalnih prepreka da se nazovete dizajnerom koji radi sajtove nema.

Kada vlasnik biznisa dođe kod nas i čuje da radimo „isto to“ za mnogo više para uhvati se za glavu. On, naime, „ima jednog malog“ koji sve to, i mnogo više, radi za kikiriki.

To nije tako jednostavan posao kao što se može učiniti. Niti je odgovorno preuzeti odgovornost da se igrate nečijim poslom, niti je odgovorno štedeti na stvarima koje su vrlo bitne za razvoj biznisa. Na kraju se ispostavi da su te pare bačene i da posao mora da uradi neko ko se zapravo bavi izradom sajtova i internet prodavnica.

Šta vam nudi Lava Net i zašto izrada nije tako jednostavna kao što se čini?

Izrada sajtova

Nije poenta u tome da se stave neke slike i neki tekst. To jeste lako, ali nema smisla. Kada se pravi sajt ne radi se samo o tome da znate kako nešto tehnički uraditi. To je najmanji problem, jer se to može naučiti na YT. Ono što se ne može tako lako naučiti gledanjem u ekran za svega 20 minuta je kako razmišljati o prezentaciji nekog posla na internetu. Za to je potrebno znanje i iskustvo. To je deo šireg razmišljanja o marketingu.

Internet sajt treba da zadovolji nekoliko kriterijuma. Za početak, na prvi pogled mora ostaviti utisak, posetilac ne sme biti zbunjen i sluđen, već treba da se oseća prijatno. Drugo, treba da prenese glavnu poruku biznisa koji predstavlja. Ne samo tekstualnu poruku, već vizualni doživljaj treba da govori o poslu, o tome šta firma predstavlja – ne šta nudi, već šta hoće da kaže. A svako hoće nešto da kaže.

Treće, sajt mora preneti sve informacije pravilnim redom. „Tok misli“ mora biti jasan i nedvosmislen. Sajt, a posebno naslovna strana, treba da priča priču, da iz jednog elementa posetilac prelazi na sledeći element koji logički proizilazi iz prethodnog.

Na kraju, četvrti element se odnosi na tehnički kvalitet sajta. To podrazumeva veliko znanje iz raznih oblasti. Nećemo o tome detaljno ovde jer je taj rečnik prilično nerazumljiv ako niste duboko uronili u materiju. Važno je znati da je to neophodno i bitno kako za izradu, tako i za održavanje sajta.

Slušamo, učimo, razumemo i gradimo

Mi slušamo, učimo i razumemo pre nego što gradimo, a zatim Vašu priču pretvaramo u stvarnost na internetu.

Započnite izradu sajta sa nama a mi ćemo napraviti sajt koji će unaprediti Vaš biznis i privući idealne klijente.

Linearna posuda keramičke kulture, grnčarija.

Odabir svakako nije lak, mi to najbolje razumemo! Odluka doneta u žurbi vas može mnogo koštati, zato predlažemo da prvo dobro razmislite šta vam je tačno potrebno. Pa zakažite besplatne konsultacije.

Blog o izradi sajtova i internet prodavnica

Ako ste zainteresovani da saznate više o izradi i dizajniranju veb stranica ili kreiranju i postavljanju internet prodavnice, obavezno pogledajte naš blog. Redovno objavljujemo članke o svim vrstama srodnih tema, tako da možete da budete u toku.

Kako napraviti logo

Kako napraviti logo

Svako projektovanje, kao i izrada novog logoa, treba da započne istraživanjem dizajnerskih rešenja konkurencije vašeg klijenta. Istraživanje je neophodan prvi korak.

džš

LavaNet

Započnimo projekat

LAVA NET

LavaNet