Blog

WordPress Blog – Najmoćniji alat za najbolji marketing

11. 02. 2022. | Sajtovi, SEO

Postoji veliki broj sjajnih CMS (Content Management System – sistem za upravljanje sadržajem) sistema, ali nijedan od njih ne može zaista tvrditi da je toliko dobra platforma za blogovanje kao što je WordPress. Za razliku od većine drugih sistema za upravljanje sadržajem, gde je prvobitna namera bila deljenje informacija i znanja, WordPress je dizajniran od samog početka kao alat za marketing. U ovom članku ćemo istražiti zašto biste trebali razmisliti o tome da koristite WordPress Blog.

Šta je WordPress Blog?

WordPress je izuzetno moćna platforma za blogovanje koja postoji od 2003. godine. U to vreme, na njoj je radilo bezbroj programera. Milioni blogera su prihvatili ovaj jednostavan sistem za uređenje veb sajta, i što je vrlo važno, sve mogu raditi bez programera. Danas WordPress koristi preko 60 miliona veb lokacija – više od jedne od svake tri postojeće veb stranice koristi WordPress na ovaj ili onaj način.

WordPress je jedan od najmoćnijih alata za marketing sadržaja, sa neverovatnim grid sistemom, neograničenim izgledima za sve vrste korišćenja i integracijom sa društvenim mrežama koji više nego ikada olakšavaju deljenje blogpost objava sa čitaocima. Ovaj grid sistem pruža podršku za neverovatnu količinu tipova sadržaja, uključujući slike, video zapise, audio datoteke, pa čak i postove za četovanje/ćaskanje.

Njegovoj popularnosti je doprinela i činjenica da ne morate da znate HTML ili CSS, samo treba da znate kako da napišete e-mail – što je čini izuzetno pristupačnom za svakoga ko nije programer. Pogledajte kratki video ovde kako da napravite jednostavan WordPress blog postavljanjem teksta i fotografija.

Jedna veoma zanimljiva činjenica je da platforme društvenih mreža poput Facebook-a nude besplatan oglasni prostor kada delite postove na blogu sa svojim pratiocima. WordPress vam olakšava da podesite svoju veb lokaciju tako da podrazumevano deli svaku objavu na Facebook-u, štedeći vam gnjavažu sa manualnim objavljivanjem svaki put.

WordPress blogovi dobijaju neverovatnu prednost i sa mogućnošću zakazivanja objava. Postovi na blogu se mogu lako zakazati za objavljivanje u određeno vreme. Takođe, neverovatno su laki za editovanje i ažuriranje nakon objavljivanja.

Ilustracija CMS-a kao rešenje za WordPress blog sadržaj.

Šta čini WordPress blog najmoćnijim alatom?

Jednostavna upotreba nije jedina prednost WordPress bloga. Postoji niz razloga zašto je to neverovatno moćan alat za marketing sadržaja.

Blog je jedan od najmoćnijih alata za marketing koji ćete naći. Kada znate kako da to uradite kako treba, postovi na WordPress blogu mogu doneti više prometa od većine društvenih medija. Sposobnost bloga da poveća promet, poveća vidljivost na mreži i na kraju generiše potencijalne klijente, sve su to bitni argumenati koji mu idu u prilog. Kompanije koje pokreću blog često vide da se njihovi mesečni posetioci veba udvostruče ili utrostruče za kratko vreme. A ako već imaju uspostavljenu veb lokaciju, neće proći mnogo vremena pre nego što vide još impresivnije rezultate. Kada blog vaše kompanije dobija dobre povratne informacije od zadovoljnih korisnika, važno je da nastavite sa objavljivanjem sadržaja kako biste mogli da nastavite da gradite svoj uspeh.

I što je najbitnije: neće vas koštati ni dinara – besplatni su za korišćenje i ažuriranje. Imaćete svoje mesto gde je vaš sadržaj najmoćniji i to bez tuđih reklama. Blog je savršen način da svoju stručnost prenesete na papir, delite informacije sa kupcima ili klijentima i vodite ih kroz odluke o kupovini.

WordPress blog prednosti

Blog je veoma sličan tzv. “prodajnom levku”, tj. marketinškoj strategiji – zato tako dobro funkcioniše za trgovce. Može vam pomoći da povećate broj potencijalnih klijenata, da održite postojeće klijente zadovoljnim i da vam pruži priliku da novim klijentima povećate prodaju svojih proizvoda ili usluga.

Blog je takođe odličan način da se uključite u razgovor sa svojim čitaocima – možete saznati o čemu oni žele da znaju više, da ih obaveštavate o specijalnim ponudama i obezbedite mesto za pitanja vezana za korisničku podršku.

Za preduzeća, to je način da promovišu proizvode i usluge bez previše nametljivosti. Ovo je korisno jer ako imate zanimljiv blog, ljudi će se prijaviti na njega kako ne bi propustili ništa bitno. Blog može biti vaš 24-časovni prodajni predstavnik koji nikada ne pravi pauzu, tako da je vredno vremena koje uložite da biste zaista započeli novi posao.

Sa WordPress alatom imate mogućnost da zakažete objave u budućnosti tako da ne morate da brinete o redovnom objavljivanju svog sadržaja. Ovo će pomoći u upravljanju blogovima, tako da ćete manje razmišljati o održavanju svoje veb lokacije.

Svi koji se vrtimo u svetu internet marketing i SEO znamo da blogovanje pruža priliku za povratne veze (backlinks) koje mogu pomoći u optimizaciji vašeg pretraživača. Pored toga, blogovi su prilagođeni pretraživačima – više kvalitetnog sadržaja znači viši rang stranice i bolji SEO. Važnost dobrog teksta smo prethodno opisali već ovde.

Fokusirajte se na kreiranje sadržaja koji je edukativan, zanimljiv i privlačan kako bi ljudi želeli da se vrate po još.

I na kraju…

Neki ljudi su tvrdili da ‘WordPress blog’ neće još dugo biti uspešan. U 2010. bila je velika vest kada je Yahoo odlučio da prestane da podržava sopstvenu platformu za blogovanje i pređe na WordPress. Od tada ga koristi više od 74 miliona sajtova i svakim danom ta brojka samo raste.

Prosta istina je da ćete u svetu interneta, ako ne idete u korak sa vremenom i ne razvijate svoju poslovnu strategiju na isti način kao konkurencija, biti ostavljeni daleko. Ako ste uložili vreme, energiju i novac u svoje prisustvo na Internetu, potrebno vam je nešto što će takođe uložiti u vas. WordPress blog je jedan od onih alata koji mogu doneti ozbiljne nagrade ako se pravilno koriste.

Jedna od najvažnijih odluka koju ćete doneti kao vlasnik ili menadžer preduzeća je kakav sadržaj stavljate na svoju veb lokaciju. Želite da budete sigurni da vaši klijenti i potencijalni klijenti dobiju najbolje moguće informacije kako bi im olakšali odluku.

Na primer:

Da li ste znali da preko 50% posetilaca odustane od sajta koji je nameravao da poseti ako je potrebno više od tri sekunde da se učita? A Google čak može uzeti u obzir i brzinu učitavanja stranica prilikom rangiranja rezultata pretraživača. Ako izlažete svoje poslovanje riziku time što svoju veb lokaciju ne činite što bržom i prilagođenijom korisniku, izgubićete na veoma konkurentnom tržištu. 

Kada koristite WordPress blog, možete sebi dati pristup vrsti pojačanja koja će napraviti razliku u rezultatima rangiranja vašeg pretraživača. To znači više posetilaca i više konverzija.

WordPress blog je najbolji alat za marketing jer ima sve alate koji su vam potrebni da napravite stvarnu razliku. Postoji toliko mnogo mogućnosti i otkrićete da sa WordPress blogom zaista možete da unapredite svoj posao koliko god je to moguće. Teme koje ćete postaviti na svoj sajt nisu bitne. Važno je da je to prava tema i sadržaj koji zanima vaše posetioce i ako možete da im pružite najbolje moguće iskustvo, veća je verovatnoća da će koristiti vaše usluge ili kupovati od vas.

Možete li zamisliti da imate pristup svim ovim divnim mogućnostima bez WordPress bloga? To bi bilo kao da pokušavate da upravljate avionom sa samo jednim krilom. WordPress blog je vrsta alata koja može ozbiljno da poveća vaše prisustvo na Internetu i da ga podigne na nivoe za koje nikada niste mislili da su mogući.

Danas je važnije nego ikada ranije da se pojavite na internetu sa neverovatnim sadržajem. Ako Vi nećete, neko drugi će! Obezbedite svom preduzeću da dobije ono što zaslužuje pomoću najboljih dostupnih alata.

LavaNet ima stručan tim koji se bavi WordPress blogovanjem i kreiranjem sadržaja. Pozovite nas i unapredite svoje prisustvo na internetu!

Edit Garić

Možda će vas i ovo zanimati

Koliko se dnevno sadržaja proizvede

Koliko se dnevno sadržaja proizvede

Nije cilj sumanuto stvarati sadržaj, to se već dešava u „količinama“ koje polako prevazilaze naše perceptivne mogućnosti. Poenta je u tome kako napraviti nešto autentično, ako ne i umetnički.

džš

LavaNet

Započnimo projekat

LAVA NET

LavaNet