Održavanje sajtova

Da se ne pokvari

I virtuelni proizvodi mogu zarđati

Kad se sajt objavi na mreži, zvanično počinje njegov internet život – posećuju ga korisnici i Guglovi roboti. Te posete lako se mogu videti: analize pokazuju broj posetilaca i vreme njihovog zadržavanja na sajtu, dok posetu robota možete videti po tome gde vam se sajt nalazi na Google pretraživaču. Sve ostale aktivnosti teško ćete pratiti, a događa se svašta. Najgori scenario jeste da vam hakeri pošalju viruse. Tad možete ostati bez sajta. To se lako može dogoditi ako sajt nije apdejtovan (poslednje verzije svih elemenata koji čine sajt), ili ukoliko nema adekvatnu zaštitu. Zato je potrebno da neko brine o vašoj prezentaciji ili prodavnici.

Čuvanje podataka

Odbrana od virusa

Redovno ažuriranje

Zadovoljni korisnici

Brzina sajta

Google pozicija

Sajt ne može preživeti na dinamičnom internetu ukoliko se ne održava. Sve što se dešava ispod površine mora se stalno nadzirati. Manje greške moraju se popravljati odmah, jer brzo mogu prerasti u veliki problem. To je posebno važno za sajtove na kojima se nešto prodaje. Frekventna internet prodavnica vlasniku svakodnevno donosi novac. Ako ne radi, recimo, 24 sata – gubici mogu biti ogromni. Kad se sajt ili prodavnica redovno održavaju, šanse za gubitak daleko su manje.